torstai 2. lokakuuta 2014

Kolmevuotiaat varpaat



Hän on nyt kolme. Keskimmäiseni, satusilmä, sirkuttaja. Ja minä olen 29. Lokakuun ensimmäinen, se on minun päiväni ja tänä vuonna se oli kuulas ja kaunis aamupakkasineen. Juhlimme yhdessä.

Omenat on syöty puista. Kanat viedään huomenna talvikotiin. Neulotuttaa, sytyttelen kynttilöitä jo aamusta. Ulos puetaan takki, kumpparit, lapaset, On ihan syksy, kohta haravointiaika. Mietin joululahjoja. Taas odotetaan ystäviä kaukomailta. Mihin tämä aika menee, kun vähän väliä kirjoitan samat lauseet?


4 kommenttia:

Ruska kirjoitti...

Onnea teille! Minunkin siskoni on syntynyt lokakuun ensimmäisenä. Rakas pikkusisko, jo 19-vuotias :) aina mulle pikkuinen.

Meilläkin kynttiläaika on nyt alkanut kunnolla ja aamuisin on ihanaa sytyttää lämmin valo tuikkimaan. Joululahjoja täälläkin mietitään jo ja olen pari jo hankkinutkin. Haaveilen kauniista vihkosesta, josta tulisi mun jouluvihko. Siihen laitan joululahjaideat, itsetehtyjen lahjojen ohjeita ja muuta tunnelmointia :)

Ihanaa lokakuuta!

Emma kirjoitti...

Onnea kolmevuotiaalle :)

Homsantuu kirjoitti...

Jouluvihko olisikin ihana! Mun on aina pakko aloittaa tämä mietintä hyvissä ajoin, ettei iske paniikki.

Homsantuu kirjoitti...

Kerrotaan terveiset :)