tiistai 19. helmikuuta 2013

Seuraavat kahdeksan


Hei, jee olen saanut taas tunnustuksia! Ensimmäisen antoi Maritta ja toisen suppis, kaunis kiitos molemmille.
Kummankin tunnustuksen ohjeena oli kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään, joten tässä tulee taas:

1. Pienenä olin sitä mieltä, että ihanin elävä mies on Kirka ja ihanin kuollut mies Freddie Mercury. Pääsin kerran Kirkan polvelle istumaan, vein ruusun ja kissakortin. Vuosia myöhemmin Kirka käveli kadulla vastaan ja tuoksui partavedelle. Freddie ei tullut vastaan, harmi, mutta oli minulla siitä yksi vhs-kasetillinen materiaalia. Tuo kasetti oli kallein aarre ja on varmassa tallessa edelleen.

2. Ensimmäinen kissani oli nimeltään Mirri (kuinka omaperäistä!) ja se tykkäsi veneilystä. Mirrin jälkeen on ollut monia mouruajia, minusta koti ei ole koti ilman kissaa.

3. Luen paljon kirjoja, mutten juuri koskaan dekkareita tai muita jännäreitä. En osaa sanoa miksi.

4. Olen hyvä piirtämään.

5. Rakastan Rölli Peikkoa ja kävin eilen isomman lapsen kanssa katsomassa uusimman Rölli-elokuvan. Isäni muistutti Rölliä.

6. Käteni kuivuvat talvisin ihan kamaliksi. Jollei kynsissäni olisi kirkkaan keltaista lakkaa, voisi minua kätteni perusteella luulla satavuotiaaksi. Jos pitäisi valita, luopuisin mieluummin jaloistani kuin käsistä.

7. Pidän kalentereista ja muistikirjoista, mutta olen huono merkitsemään tai kirjoittamaan niihin mitään. Voisitte neuvoa, mitä muistikirjoihin ruukataan kirjoittaa.

8. Jääkaapissani on aina parmesanjuustoa. Ja maitoa.


Haluan jakaa tunnustuksen heikulle, joka on taas päk in pisnes!

1 kommentti:

Heikku kirjoitti...

Voi kiitos! Huomasin tämän, en vain ehtinyt vielä reagoida! :)