perjantai 9. huhtikuuta 2010

Päättelyä

Vauvan raitapaidasta puuttuu enää toinen hiha. Päättelyurakka ei ole ollut ihan mahdoton, kun olen päätellyt aina valmiin kappaleen langanpätkät heti. Silti se ei ole mitään lempipuuhaa. Taitaa jäädä jämälankakirjan ihana räsymattotunika tekemättä juuri siitä syystä.


Olen päätellyt muutakin. Esimerkiksi sen, että kyllä rahan täytyy tehdä onnelliseksi. Sen verran paljon mietin, mihin ensimmäisen palkkani tuhlaan. Eivätkä työt ole vielä edes alkaneet! Tuntuu, että nyt tämä kitkuttelu saa riittää. Olen aina elänyt opintotuella, minimiäitiyspäivärahalla tai kesätyöpalkalla koko vuoden. Ja nyt vihdoin alan saamaan palkkaa työstä, johon olen kouluttautunut. Hurraa!

Ensimmäisellä palkallani ostan:
  • jotain huippuihanaa hajuvettä
  • sormia syyhyttävää lankaa Ilun shopista
  • Iltapurjehdus-muumimukin
Kummipoika kyläili eilen.

2 kommenttia:

Joana kirjoitti...

Ihanat suunnitelmat! Kyllä tilipäivä on aina ihan mukava piristys ja ensimmäistä sellaista pitää ehdottomasti juhlistaa. Hajuvesi on oikein hyvä ajatus!

Mukavaa viikonloppua!

Tarja kirjoitti...

Hyvät suunnitelmat! :)
Mulla on ilun huivilankoja ja ne on ihania :) Muki odottaa saijan luona.

Ois se vaan eri jännää saada palkan verran rahaa, en osaa edes kuvitella, kun en oo ikinä saanut. Onnea!

-Tarja-