tiistai 2. joulukuuta 2008

Tiistai

En haluaisi ostaa joululahjoja, haluaisin tehdä ne. Mutta en millään ehdi tehdä kaikille, sillä joko aika menee liian nopeasti tai minä olen liian hidas. Lahjon ihmisiä sitten joulun jälkeen omatekoisilla jutuilla. Äiti muistutti, että olen joskus nurissut siitä, miten tyhmiä itse tehdyt lahjat on. Olenko siis tullut vanhaksi vai viisaaksi? Ärsyttää ostaa jotain krääsää. Joku on joskus sanonut, ettei tiedä kumpaa inhoaa enemmän joulun hengellistä vai kaupallista sanomaa. Hyvin sanottu, olen pohtinut sitä samaa.

Käytiin ravintolassa syömässä ystävän synttäreiden kunniaksi. Ei se ruoka vaan se seura! Huomenna on aikainen herätys ja olen niissä tosi huono. Nyt täytyy vielä laittaa Avonin tilaus menemään, sitten ihastelen hetken uusia Taika-mukejani (tuhlattiin häälahjakortteja vai onko se häälahjalahjakortteja? hmmm...) ja sitten unta palloon.

Ei kommentteja: