lauantai 26. lokakuuta 2013

Päivänpaiste


Ompelin typykälle kaksi haalaria, toisen joustofroteesta päiväkäyttöön ja toisen yöpuvuksi. Olen vetoketjunkesyttäjä! 

Haalareiden kaava on Ottobresta 6/2012 ja tykkäsin kovasti, ei ole liian leveä. Resoreita pidensin tähän froteiseen. Molemmat kankaat Mussukoilta.





Lapsena meillä oli norsupossut, hyllystä löytyi ainakin musta, vaaleanpunainen ja mintunvihreä. Minne lie kadonneet. Törmäsin tähän vihreään ja ostin omakseni pikkurahalla. Nyt syötän ja silitän.



Tänään oli ompelupäivä, huomenna on ompelupäivä, sillä minulla on tällainen ihana kasa. Rentouttavaa viikonlopun jatkoa!

4 kommenttia:

Kukka kirjoitti...

Ihanat haalarit. Ja niin siististi ommellut vetskarit, mä en ole siinä niin vahvoilla... ;)
Tuota kolmea karhua olen minäkin meinannut tilata, näyttää tosi kivalta!
Olipa hyvä, kun kävit kommentoimassa mulle blogiin, löysin sitä kautta ensimmäistä kertaa tänne. Kauniita kuvia täällä :)

hookoos kirjoitti...

Olet taitava kangaskuiskaaja :)

Homsantuu kirjoitti...

Kukka: kiva kun tulit kurkistamaan! Vetoketjun ompeleminen tuntui nyt ensimmäistä kertaa kohtuullisen helpolta, ehkä harjoittelu tosiaan tekee mestarin.

sokerikorppu: oi, mikä nimitys! Kiitos!

Niina kirjoitti...

Suloiset haalarit, ensimmäistä kertaa blogiisi eksyin, kiva löytää uutta kivaa lukulistalle. :)