maanantai 27. syyskuuta 2010

Tunnustuksia

Olen saanut Beautiful Blogger -palkinnon kolmelta suunnalta! Lämmin kiitos Emmi, Tea ja Joana. Myös te olette kauniiden blogien tekijöitä. Tässä seitsemän asiaa minusta:

1. Olen kotihiiri, aina ollut ja tällaisena viihdyn. Koti on paras paikka.

2. Kun olin lapsi, minua sanottiin Pentiksi. Kuulemma muistutin jotakuta penttiä.

3. Osaan puhua italiaa.

4. Olen huono matkustamaan. Stressaan paljon, enkä saa aikaiseksi. Lähtisin mieluummin Lappiin kuin Thaimaahan.

5. Juon liikaa punaviiniä.

6. En ole koskaan leiponut vuokakakkua. Syy on ehkä se, etten omista kakkuvuokaa.

7. Haluaisin osata remontoida ja soittaa selloa.

Vielä yksi tunnustukseni voisi olla se, etten osaa laittaa tuota palkintologoa näkyviin. Sitä tuuratkoon neulomuskuva eilisen lankainventaarion kunniaksi. Inventaarion tulos on se, että langat eivät neulomalla lopu, mutta houkuttelevat kerät ovat harvassa. Höh.


Palkinto jatkaa matkaansa seuraaviin osoitteisiin:

Prinsessa Räpättäjä
Wenlaskaala

Mukavaa viikkoa!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Et kai sää liikaa juo punkkua..? vain viikonloppuisin, hyvässä seurassa... Ja tuo Pentti pisti kyllä hymyilyttään :)
-maija-

Unknown kirjoitti...

"sillä on päässä vikaa joka ei kotonaan viihdy." yks viisas mummu sanoi noin. totta, eikö???

Anonyymi kirjoitti...

hahahahaa PENTTI :D :D

-Aimo

Unknown kirjoitti...

Kuules Pena, oon kanssas samaa mieltä tuosta huonosta matkustelijasta.. Tulen valittamaan sulle tästä asiasta niin kauan kunnes oot raahannut ittes edes kerran tänne lomailemaan. :)

Terkuin, Seppo K.